TULÁK - LITOMYŠL 2016

V sobotu 8. 10. 2016 v 17.50 vypukla další Tulácka šifrovačka s počtem 25 týmů. Foto pořízeno okolo 6.30 hodin v neděli :-)
Všem týmům děkujeme nejen za super účast, ale za skvělé chování během hry jako přechody mezi stanovišti, řádné osvětlení a úžasné nasazení při plnění úkolů :-) FAKT BOMBA.
 
DĚKUJEME DÁLE PRACOVNÍKŮM DDM LITOMYŠL - Hanče Šafaříkové Plíhalové, Petru Jandovi a řediteli DDM Josefu Šteflovi, dále panu Kličkovi za zázemí pro start a 1. stanoviště v HRG Tiskárně, Martinu Jandovi za zázemí okolo krásné White gallery, za prostory v Naději - nízkoprahovém centru pro děti a mládež, obyvatelům Jateční ulice, kteří vydrželi nájezd našich robotů, Litomyšlské nemocnici za propůjčení kousku místa v jejich areálu, tím tedy i Honzovi Sopouškovi a Daglesovi za hlídání stanoviště, Rutě - lotyšské dobrovolnici přes Evropskou dobrovolnou službu z Mikáda - střediska volného času, která s námi jela jako drak od rána do rána, ženám z Českých Heřmanic za vynikající bramboračku, která zahřála v cíli a holkám z taneční skupiny T-Komplex z Mikáda - SVČ Vysoké Mýto za ztvárnění 1. šifry.
 
Eva a Kačka
 
A jak to vlastně vše probíhalo?
 
 
 
 
 
17.30 -  sraz u HRG tiskárny, kde proběhla klasická administrace týmů.
 
17.50 - areálem se začal rozhléhat robotický hlas, který se snažil uvést natěšené lidi do děje, v druhé části textu hlas posílal lidi na plácek vedle HRG tiskárny na rozřazovací úvodní hru, která spočívala ve hře ROBOPIŠKVORKY. Každý tým musel hrát s jiným týmem a po 5ti  vítězstvích se vracel k úvodnímu místu, kde následovalo 1. stanoviště.
 

1. STANOVIŠTĚ

Po ROBOpiškvorkovém vítězství, které tým dokázal podpisy ostatních týmů, dostal tým od robota  průvodní text  k 1. stanovišti a posléze se mu otevřela vrata s 1. šifrou.
 
 
řešení: semaforová - HRUTOV
 
poloha vypínače - O
 

2. STANOVIŠTĚ

Hraditě Hrutov byl obehnán robotickou zónou a sledován kamerami.
 
 
 
poloha vypínače - I
 

3. STANOVIŠTĚ

Už i nemocnice jsou pod vedením robotů a jejich působení začíná být vážné.
 
 
 
poloha vypínače - O
 

4. STANOVIŠTĚ

Roboti se dostali i do světa umění a obsadili nejváženější galerie v zemi.
 
 
 
poloha vypínače - O
 

5. STANOVIŠTĚ

I roboti rádi chodí na procházky a toulají se po okolí vašich příbytků, takže v podstatě nevíte kdy a kde na ně narazíte. Zde byla možnost využít nápovědu, která byla cca 5 km vzdálená a umístěna na autobusové zastávce v Říkovicách.  Co víme, nikdo nevyužil.
 
 
 
poloha vypínače - O
 

6. STANOVIŠTĚ

Je jasné, že roboti musejí v zemi ovládnout i přepravní dopravu a vědět tak o všem a o všech.
 
 
 
poloha vypínače - I
 

7. STANOVIŠTĚ

Bedřich Smetana pro svoji úžasnou polohu byl také obsazen a do jeho okolí byly nasazeny kamery.
 

ŠIFRA 7

ŘEŠENÍ - Brejlovo písmo - tečky jsou zvýrazněny opačně

TEXT

poloha vypínače - I

8. STANOVIŠTĚ

Mládež je velikým potenciálem naši budoucnosti, proto i zde roboti nasazují veškeré síly.

ŠIFRA 8

ŘEŠENÍ

poloha vypínače - I

9. STANOVIŠTĚ

Roboti si nás testují neustále a zdali jsme dostatečně zruční i to byla jedna ze zkoušek. Po výrobě placky, kde byla umístěna šifra, trochu ohřátí v teple a odpočinku se jelo dál :-)
 
 
 
 
poloha vypínače - I
 

10. STANOVIŠTĚ

Díky textům, které týmy získávaly na stanovištích se dozvídaly různé informace ze života robotů. A zde tyto informce zužitkovaly a po výběru člena z týmu se tento člověk převlékl za robota a poslední šifru musel získat projitím nejnebezpečnější ulicí v zemi. Cesta to byla náročná, plná nemilosrdných robotů.

ŠIFRA 10

ŘEŠENÍ

HLASOVÁ ZPRÁVA

poloha vypínače - I

11. STANOVIŠTĚ

Poslední stanoviště hry :-) Pomocí značení O a I na přepínačích, které se získávaly v průběhu cesty u každé šifry, bylo důležité dobře tyto PŘEPÍNAČE nastavit, tím se rozsvítilo světlo, které bylo potřeba vypnout. Díky tomuto úkonu se vypl celý robotický svět a naše zem byla zachráněna.

 

UMÍSTĚNÍ TÝMŮ

TĚCHTO 5 TÝMŮ ROZSVÍTILO SVĚTLO A NÁSLEDNĚ ZHASLO A POMOHLY NÁM TAK OD ROBOTICKÉHO SVĚTA

1. BEZEJMENÍ - čas příchodu 23:48

2. VYKRADAČI HROBŮ - čas příchodu 1:10

3. KLDSL - čas příchodu 3:28

4. LOS TROSKOTROTLOS - čas příchodu 3.58

5. TÝM BEZE JMÉNA - čas příchodu - 4:30

 

NÁSLEDUJÍCÍ POŘADÍ TÝMŮ JE DLE ČASU PŘÍCHODU - BEZ ROZSVĚCENÍ A NÁSLEDNÉHO ZHASNUTÍ

6. SVĚTLUŠKY - čas příchodu - 0:48

7. EXTERNÍ BARMANKA - čas příchodu - 0:58

8. SKVĚLÝ NÁPAD - čas příchodu - 1:04

9.. PŘÁTELÉ ŽEHU - čas příchodu - 1:35

10. BAMBUS TÝM - čas příchodu - 2:37

11. BLUDIČKY - čas příchodu - 2:40

12.. DVEVYSOKDAM - čas příchodu - 2:45

13. JACKPOT BEZE STOPY - čas příchodu - 3:00

14. DOMAŠOVÁCI - čas příchodu - 3:25

15. ŠTĚPÁNOVA MOZKOVNA - čas příchodu - 4:48

16. FLU FLI FLA FLE PIF - čas příchodu - 4:49

17. ŠŇUPIVÍ - čas příchodu - 5:15

18. SOVÍ TRIBUNÁL - čas příchodu - 5:30

19. NADĚŽDA - čas příchodu - 5:50

 

 

UKONČILI V PRŮBĚHU HRY ČI Z ČASOVÉHO DŮVODU NESTIHLI PROJÍT VŠECHNA STANOVIŠTĚ A DORAZILI NA DDM

KLIČCI

NEVĚSTA A SPOL

UHOUKANÁ SOVA

BYLO NÁS ŠEST

PRINCEZNY

TÝM JAKUBA VAŇKA